torsdag, mars 11, 2010

JIPPI, VALPER!!!

I kveld var vi på ultralyd med Ambra, og der så vi noen begynnende valper. Blir spennende å se hvor mange det er etterhvert, for ultralyden gir ikke noe svar på akkurat det. Men, nå kan vi glede oss i ukene fremover, måle, veie og følge utviklingen. Tok noen bilder av Ambra her hjemme i går formiddag, ble ikke de aller fineste med sollys, snø og hvite ben, men pyttsan. Bildene av Gozita ble mye finere, men enklere å ta bilder av en mørk hund i så sterkt lys. Fikk med oss et par bilder fra ultralyden, men de må scannes inn før jeg kan få lagt de ut her.




Har vært hjemme fra jobben de to siste dagene, og tror nok grunnen ligger i det som har vært med pappa de siste ukene. Men, det er viktig å lytte til kroppens signaler. Nå henter jeg han hjem i morgen, og da håper jeg ting blir litt bedre når vi får han hit. Simen og Anders drar på weekendtur med ungdomskoret Jibbolet til Østmarkskapellet, og de får det helt sikkert kjempegøy. Har funnet ut at de ikke har noen tursekker, så da håper jeg at jeg får kjøpt det til dem i morgen. Lars skal jobbe hele helgen med varetelling, misunner han ikke akkurat det. Så da blir det pappa og meg hjemme alene mesteparten av helgen, har fortsatt en del ting jeg skal ha gjort.

Ønsker alle en riktig God helg!