lørdag, mars 24, 2007

VALPENE 1 UKE
Sist jeg skrev her glemte jeg helt å skrive om den flotte prestasjonen til Aramis og Pernilla i utstillingsringen i Malmö for en uke siden. Vi er veldig stolte av resultatet 1 UK, 1 UKK, CK, 3 BHK og Res. CACIB! At det resultatet kom samme dag som valpene ble født gjorde den dagen til en perfekt dag for oss. I dag skal Amigo stilles i Bergen. Han behøver nå to utstillingspremieringer (min. andrepremie) etter at han fyllte 2 år, da vil det Norske Viltsporchampionatet være i boks. Når de formalitetene er i orden blir han den første norskfødte stabij som får denne tittelen. I tillegg er han allerede godkjent ettersøkshund for både Helga-Mari og Jarle.

Onsdag kveld tok jeg med Siane til Toril Malmer, etter turen mandag fant jeg ut at det var på tide med den halvårlige akupunkturen. Siane fikk masse nåler og homeøpatpiller.

I går ettermiddag var vi på en ny tur i skogen med Hilde og My, og Siane er like bajas med vann. Men, ser at hun er plaget av det, så det får nok bli turer med flexibånd fremover. Det kalde vannet er ikke bra for henne.

Valpene vokser og trives. Vi har prøvd å passe på at de minste valpene blir lagt på de bakerste pattene. I dag er de 1 uke og de skal veies igjen, og nye bilder skal taes.

I morgen kveld reiser jeg til Stockholm i forbindelse med jobben, og kommer hjem mandag kveld. Lars blir hjemme med valpene hele dagen.