mandag, mars 12, 2007

DET NÆRMER SEG......
Nå synes jeg det begynner å nærme seg valpefødsel veldig fort, muligens i løpet av helgen ettersom Alfi fødte tre dager for tidlig sist. Men, vi får bare vente å se. Målte tempen hennes på søndag. Sånn så hun ut i går kveld.

Jeg synes ganske synd på henne nå, innimellom er hun veldig urolig, både midt på dagen og natta. Sitter og bjeffer rett ut i løse luften. Når vi tror hun skal ut om natten går hun bare til badedøren.....??!!! Det er ikke så greit, blir sikkert deilig å få dem ut snart. Vet jo hvordan jeg selv følte det på slutten med to tobente. Hun sover også mye, og orker ikke så mye mat.

Forrige uke var vel egentlig ganske stille og rolig, bortsett fra at jeg føler at jeg må ha en hel masse unnagjort nå, som jeg muligens ikke rekker noen uker fremover. Lørdag hadde jeg storrengjøring, holdt på i mange timer, men det er godt å få det gjort. Søndag ettermiddag fikk vi besøk av et par som er interesserte i valp, alltid koselig å bli kjent med nye mennesker som er interesserte i hund.

Lars var på agilitystevne med Uzy i Mjøndalen både lørdag og søndag. Lørdag disket Uzy både i hopp og individuelt, men gikk feilfritt på Follo's andre lag. Laget ble nr. 2 etter Follo's første lag som vant, og dermed fikk han sitt andre kvalifiseringsnapp til NM og er med det kvalifisert til NM for lag. Søndag gikk det veldig bra i hoppkonkurransen, Uzy ble nr. 7 med en første premiering, og fikk sitt andre opprykk til hopp klasse 2. Nå mangler han bare ett opprykk i både hopp og individuelt.

Jeg håper å kunne oppdatere bloggen underveis mens Alfi føder, men det kommer litt an på hvor tett disse småttingene kommer.