tirsdag, juli 27, 2010

Feriebilder og litt annet.

Lørdag ettermiddag kom vi hjem fra hytta, litt trist å reise den dagen med det knallværet, men også godt å få en dag hjemme før jobb på mandag. Hele den dagen gikk jeg med en følelse av at det var søndag, men heldigvis var det bare lørdag. Dagen etter startet med overskyet vær, og gikk over til regn, og den dagen satt jeg nesten konstant foran PCn. Fikk redigert en del bilder, og oppdatert en del på hjemmesiden. Ved 13-tiden dro Lars på Follouka med Xit og Uzy. Sistnevnte og Caesargutten herjer noe veldig, så det var litt godt at den ene av dem dro.

Caesar har vært hos oss i litt over en uke, og har nå blitt ganske husvarm kan man si. Ikke lett å ikke la han få lov til å ligge i sofaer når alle de andre får lov, og når han da i tillegg klarer å komme opp helt av seg selv. Sengen på hytta var for høy til at han kom opp, men hjemme er det ikke noe problem. Natt til mandag lå han på teppet sitt på gulvet, men i natt lå han i sengen mellom Simen og meg. I går kveld var vi på besøk hos Quattro på Lillestrøm, og de to gutta fikk herja masse sammen. Kenneth, Gry og Tuva skulle dit fordi Tuva skulle overnatte hos Ingrid, og da fikk jeg slengt meg med. Det er så innmari vanskelig å finne frem i den byen der, at hvis jeg ikke kunne kjørt bak Kenneth, så måtte jeg nok hatt med GPS.

Onsdag i forrige uke besøkte vi Cayenne, og de holdt på et par timer ute. Tok masse bilder, men har ikke fått redigert dem. Fikk med meg en minnebrikke med MASSE bilder av Cayenne, men de har jeg dessverre ikke fått sett på enda. Plutselig var hun full av blod i pelsen, og vi lurte veldig på hva det kunne være, helt til jeg kom på at vi kanskje burde sjekke om det var noen tenner som var blitt borte. Heldigvis var det grunnen, for de er midt i tannfellingsalderen nå.

Torsdag tar jeg med meg Gozita og Caesar på besøk til Liv og Gunnar i Heggedal. Liv har masse bilder fra Alfis store dag i Danmark, og de vil jeg gjerne ha elektronisk. Jeg tar med meg minnebrikka, og håper at jeg kan få overført dem over på den.

Disse bildene er fra Kumlegaarden Restaurant i Drøbak der vi skal ha konfirmasjonen til Simen og Anders.





Vi tok en liten gåtur i Drøbak etter at vi hadde vært der.


Denne var litt søt.





Og her er noen hyttebilder fra mitt deilige feriested.

Det er stor trafikk med cruisebåter om sommeren.


Simen og Anders slapper av, den kunsten er de gode på.


Lars og pappas gutt Xit



Vi har noen flotte solnedganger.


Fasinerende.


Dette glasset har Randi Scheen malt, oppdretteren til Xit. Vi fikk det da
de var på besøk for å se på valpene til Ambra.


Caesar


Verdens fineste Alfi, som må sitte på pute i stolen.


Gozita begynner å bli en voksen dame.


Xit er en ordentlig godgutt, og du verden for et prosjekt den pelsen er.


Det er sjelden at jeg får sånne blinkskudd av Uzy, som regel ligger ørene bakover når han skal taes bilde av.


Ambra fikk jeg ikke tatt bilde av, men hun er ikke akkurat så mye å ta bilde av for tiden, naken som hun er.