torsdag, august 05, 2010

August - allerede.

August er her, og sommeren (hvor ble det egentlig av den?) går sakte, men sikkert mot slutten. Søndag 1. august kom Lars, Xit og Uzy hjem fra Follouka, og omtrent samtidig kom Eystein og Kristine for å hente Caesar. Det var stor gjensynsglede, og det er kjempekoselig. Tusen takk for vinen og sjokoladen!

Mandag denne uken fikk jeg endelig sett valpene til Bindji som har blitt levert denne uken, de beholder den ene av tispene selv. Mette og jeg møtte Catrine på dyreklinikken i Heggedal der hun jobber, og de var jo ordentlig nusselige. Stor stas å hilse på Bindji også. Tok masse bilder, men de ligger foreløpig på kameraet.

Tirsdag fikk Xit og Uzy gratis massasje av Janicke som et ledd i utdanningen hennes. Janicke har jeg kjent fra gymnastida (vi gikk ikke på samme skole, men hadde noen felles venner), og vi har holdt kontakten, om ikke så veldig mye, alle disse årene.

I går leverte jeg gaven fra Norsk Stabyhoun Klubb til Svenska Stabyhounklubben til Lisbeth og Leif Axel, som er veldig snille og tar den med seg til Sverige. Klubben i Sverige har 10 års jubileum, men ingen av oss fra styret skal dit, så da er det fint at noen av de som skal tar den med seg og overleverer den.
Simen og Anders kom hjem fra konfirmasjonsleir, og det blir sikkert deilig å få sove ut litt, de har hatt det kjempefint.

I kveld reiser jeg på hytta med Alfi, Ambra og Gozita, og det skal bli kjempedeilig å slappe av denne helgen. Jeg håper å få gått blodspor med alle sammen, så håper ikke det blir så veldig grusomt vær, selv om det i skrivende stund lyner og tordner. Lars skal gå agility med Xit og Uzy på Aurskog både lørdag og søndag, og gutta boys skal vel enten sitte foran PCn eller holde på med X-boksen.

Her er noen bilder fra da Caesar og jeg besøkte Nina og Cayenne.