torsdag, juli 31, 2008

SIANE OG NORWAY CUP.
Jippi, i morgen skal vi ta stingene til Siane, det skal bli så deilig. Jeg skal stå foran døren til Oslo Dyreklinikk i morgen tidlig når de åpner kl. 9. Er litt spent på om de må dope henne ned, for hun er en skikkelig pyse. Håper det går bra uten. Det har gått så veldig bra med Siane, denne siste uken har hun blitt sitt gamle jeg dag for dag. Vi er så utrolig glade for at det gikk så bra, og takk og lov at vi kom tidsnok, og at Siane var i så bra kondisjon sånn at hun kom seg gjennom det.

Denne uken har det vært Norway Cup på Ekeberg, og laget til Simen og Anders har
debutert der i gutter 95. De to første kampene tapte de noe realt, og dermed var de nødt til å vinne kamp nr. 3 for å få bli med videre. Det laget de skulle spille mot hadde visstnok sett dem tape kamp nr. 2 og var nokså sikre på å slå dem. Men, den som ler sist ler best. Hauketo vant, og siden de da hadde to tap og en seier, og det andre laget hadde uavgjort som beste resultat gikk ikke de videre. Hauketo gikk da videre til B-sluttspillet, og klarte å spille seg helt til 1/8 finalen, der de tapte 1-2 i dag tidlig. Men, jeg synes absolutt de skal være fornøyde med debuten, etter en litt treg start som nok var preget av en del nerver.

Tirsdag hadde vi fotoseanse av Xit og Gozita, Xit blir 5 måneder lørdag, og Gozita er ca 3 1/2 måned. I går var jeg hos Toril Malmer med Ambra, Uzy og Gozita. Ambra fikk rabiesvaksine, Uzy tok rabiesblodprøve og Gozita fikk en noe forsinket 12 ukers vaksine. Liv hadde fått time etter meg, og dermed ble vi der en stund. Shana og Sixtine fikk akupunktur, så jeg var med på det også. Gozita var sååå glad for å se igjen oppdretterene sine, også fikk hun hilse litt på mamman sin også.

Lørdag skulle jeg stilt Siane på Moelven, men det blir som tidligere nevnt ikke noe av. Blir været OK tar jeg meg en tur likevel, og da tar jeg med meg Gozita og enten Alfi eller Ambra som selskapsdame. Jeg skal få stille Lilja til Hilde Berntsen, hyggelig å kunne gjøre noe hvis jeg først kommer. Da får Gozita hilse på broren sin igjen også, og det blir sikkert hyggelig. Hvis det høljregner drar jeg ikke.