mandag, juli 21, 2008

SIANE - HJEMME IGJEN.
I ettermiddag etter jobb hentet jeg Siane, hun var fortsatt ganske trøtt. Etter at vi kom hjem har hun pepet litt, og vil helst ligge nede. I og med at hun har på seg body har jeg latt henne ligge der uten tilsyn, for det virker som hun slapper av bedre der. Hun har tisset flere ganger, og har også spist med god apetitt. Maten fikk hun liggende, for det ser ut som hun sliter litt når hun skal drikke.

Jeg er veldig glad for å ha henne hjemme igjen, og er veldig glad for at det gikk så bra. Regningen var enorm, og jeg hadde faktisk ikke penger til å betale det beløpet på ca 25000,- akkurat nå. Men, de godtok at jeg betalte egenandelen på 30% også tar de det andre med forsikringsselskapet.

Igjen, takk for alle SMS som strømmer inn, og også hilsener i gjesteboken. Godt å vite at dere tenker på oss. Nå regner jeg med at vi kan begynne å se fremover igjen. Føler at dette har tappet meg for en del krefter, som jeg sakte men sikkert kan hente frem ettersom Siane kommer seg.

Her er et bilde fra Sverige av Xit og Uzy, Xit elsker å legge seg inntil en av de andre, og på hytta lå han masse inntil Gozita. Jeg er sikker på at de to kommer til å bli veldig avhengige av hverandre gjennom oppveksten.

Enda et bilde fra campen vår i Stockholm.


Jeg kan nå komme med en korrigering vedr utdelingen av CERT til Stabyhoun i forbindelse med WDS og Circuit utstillingene. Det hadde IKKE blitt delt ut noe championat UTEN jaktprøve, og dermed var jo også hensikten borte med å melde på i åpen klasse i stedet for champion klasse. Det var jo greit å vite, da gjorde det ikke noe at vi stilte i champion klasse likevel.