lørdag, juli 26, 2008

SIANE - FORTSETTER.
Torsdag formiddag oppdaget jeg at det væsket en del fra såret til Siane, det var litt blodig også. Jeg ringte til Oslo Dyreklinikk, og de sa jeg kunne komme med en gang. Jeg tok med meg Anders i bilen til Lars sånn at han kunne sitte i baksetet med henne for å passe på at hun ikke slikket seg. Bodyen var ganske klissete så denne "heiv" jeg inn i vaskemaskinen før vi dro. Vi kom ganske fort inn da vi kom frem, men veterinæren kunne ikke finne noe galt. Stingene var som de skulle være, han sjekket tempen og lyttet på henne. Vi kjøpte med oss en ekstra body sånn at vi kunne bytte på. Jeg rakk såvidt hjemom før jeg måtte videre på jobb. Hele denne uken har jeg tatt halve feriedager, og det må jeg neste uke også. Mandag skal Simen og Anders spille kamper i forbindelse med Norway Cup både morgen og ettermiddag, så pga det fikk jeg et aldri så lite problem. Heldigvis stiller Berit og Baluba opp for oss, de kommer hit før jeg drar på jobben mandag, du er bare sååå snill Berit, tusen takk!!!

Jeg fant ut at jeg måtte bruke noe annet i tillegg til de bodyene på Siane, for det væsket tvers igjennom med en gang. Jeg fant en av Lars gamle, men helt nyvaskede T-shirts som jeg klippet noen "filler" av og la imellom, det tok ihvertfall av litt, så skifter jeg heller de litt oftere. Men, jeg kan ikke si at jeg liker det, synes det snart er på tide at det gir seg.

I går kveld kom Lars, Uzy og Xit hjem fra Follouka, og da tødde Siane skikkelig opp. Det var ikke måte på hvor sprek hun ble da. Lå til og med oppe i stua resten av kvelden. Det var koselig å se.

I formiddag dro Lars og gutta til Moss for å feire Lars yngste brors andre bryllup. Pga Siane har jeg valgt å bli hjemme, og når det i tillegg er så varmt er nok det greit for de andre hundene også.

Nå går jeg og gleder meg så veldig til vi skal stingene til Siane, det er jo nesten en hel uke igjen, og jeg må si at den tiden går veeeldig sakte.