fredag, februar 05, 2010

Hollandstur.

I morgen formiddag setter vi kursen for Holland, vi får bare se hvor langt vi kommer før vi tar kvelden. Akkurat det er veldig deilig med bobil, man kan stoppe nesten hvor man vil. Vi tar nok en stopp på Nordby for å handle inn mat der, har kjøpt en del her hjemme også. Må ha med norsk melk så lenge det rekker.

Blodprøven viste i dag 9, og iflg veterinær skal den ligge mellom 10 og 15 for at det skal være eggløsning, så det kan jo fort endre seg. Det gjorde jo det med Alfi for 3 år siden. Her hjemme er det veldig oppadgående, Ambra og Gozita bytter på å ri på hverandre. Veterinæren mente at mandag nok bør være en bra dag for parring, men kan hende at vi prøver søndag kveld.

Har fått svar fra campingen om at vi er velkomne der, og der tror jeg det blir bra. Flotte omgivelser ser det ut til å være også, så får vi håpe at været blir sånn noenlunde. Jeg tar med Helly Hansen dressen for sikkerhets skyld, for det kan bli kaldt nok ute hvis de skal henge sammen noen minutter.

Jeg vet ikke om jeg får oppdatert bloggen mens vi er på tur, jeg er dessverre ikke så heldig at jeg har laptop som jeg kan ta med meg overalt. Men, får jeg låne en PC skal jeg oppdatere om hva som skjer.

Lars har fått oppgradert GPSn min, det kostet det også, men godt at det er i orden.