mandag, april 09, 2007

SNØ - IGJEN!
Jeg som trodde at våren hadde kommet for å bli, så feil kan man altså ta. I går kom det en del snø, men mesteparten forsvant igjen i dag. Nå snør det - igjen. Er veldig glad jeg ikke skal på jobb før i morgen formiddag, da slipper jeg det eventuelle bilkaoset på morgenen.

Denne helgen har vi fått byttet markiser på huset, de har ligget i garasjen i ca 2 år. I dag har vi hatt besøk av valpekjøpere fra Uppsala i Sverige, de overnatter på hotell i sentrum og reiser hjem i morgen.

Valpene har nå fått grøt en gang om dagen de tre siste dagene, og det ser ut til å gå bedre med magene deres, heldigvis. I morgen drar jeg innom NKK på vei til jobben og leverer inn forhåndsregistreringen av kullet, det betyr at de vil være forsikret i Agria fra de er 5 uker og frem til levering. På vei hjem fra jobben skal jeg innom apoteket for å kjøpe ormekur til dem, regner med at vi får gitt dem det i morgen kveld.