fredag, desember 28, 2007

HJEMME LIKEVEL.
Vi har bestemt oss for å bli hjemme resten av julen og nyttårshelgen likevel, mest pga væromslaget som har vært. Det er ikke spesielt mye å være ute for på gården når alt er bløtt og grisete, så da blir det til at pappa kommer hit søndag. Håper derfor å få gjort litt her hjemme da... Sliter fortsatt med pusten, og særlig om natten. Har ringt til legen og bestilt resept på mer hostesaft som jeg skal hente før kl. 12 i dag, er helt avhengig av det nå for å kunne sove om natten.

I går var vi en tur på Ikea og handlet litt forskjellig, og på kvelden hadde vi besøk av Kenneth, Gry og Tuva. De reiser tilbake til Trysil i kveld, og jeg må innrømme at jeg misunner dem veldig når jeg ser på bildene jeg har lagt ut på hjemmesiden av Bebe. Her har all julestemning ute forsvunnet dessverre. Vi ble i går enige om at vi reiser med to bobiler til Göteborg, Lars og gutta blir med heldigvis. Jeg har bestilt plasser på Lisebergsbyns Kärralund som ligger like ved utstillingshallen. Hvis vi er heldige så har de kanskje fortsatt juleåpent på Liseberg sånn at vi kan få tatt en tur dit lørdag kveld.

I og med at vi enda ikke har spist ordentlig julemat, dvs ribbe og skinkestek, blir det middagen på nyttårsaften. Må bare huske å ta ut ribba fra fryseren i dag.

Her er et eksempel på hvordan det bør være på denne årstiden, bildet er fra Trysil der Kenneth & Co har hytte.