mandag, februar 12, 2007

UTEN PC - KRISE!!!
De siste dagene har vi hatt problemer med IP-linjene, dvs at det kan være pga at modemet er for gammelt......fra 2003 eller noe sånn. Ihvertfall, ingen telefonlinje og ingen PC, dermed får jeg ikke oppdatert hjemmesiden. Men, mailene har jeg fått hentet via mobilen, heldigvis, ellers hadde det vært superkrise!!!!

Søndag kveld for en uke siden gikk vi ny tur med Hilde og My, og da fikk Siane og Alfi også være med. Siane vet absolutt ikke at hun er 7 1/2 år, hun løper, hopper og spretter i snøen. Det var litt enklere å gå den dagen, og vi var ikke så slitne etter turen.

Det har gått bra med både Ambras øyne og Uzys problemer, heldigvis. Ingen flere veterinærbesøk.

Jeg har bestilt time for ultralyd av Alfi på Asker Dyreklinikk fredag 16.2. kl. 11.30, det blir spennende. Har en følelse av at det er valper, men man vet aldri helt, greit å få konstatert enten det ene eller andre.

Fredag ettermiddag dro Lars avgårde til dobbeltstevne i agility på Moelven, men først måtte han plukke opp et par damer som han skulle ha med i bilen. Lørdag gikk det tålelig bra i hopp, ikke fullt så bra i individuelt, og på lagkonkurransen hadde han stoppet helt opp.

Lørdag ettermiddag gikk vi ny tur med Hilde og My, det var ganske kaldt, og hundene hadde problemer med at det iset under potene.

Søndag morgen sto jeg opp kl. 4.30 for å dra på utstilling med Siane. Enkelte ganger lurer jeg virkelig på hva jeg egentlig holder på med. Dro hjemmefra litt før 6.30. Utstillingen var på Haslemoen som ligger litt nord for Flisa og sør for Elverum. Siane gjør det bare bedre og bedre nå. Hun ble nr. 2 i Beste Tispeklasse med CERT (hennes andre), BIR Veteran, og til slutt endte hun opp med å bli plassert som nr. 4 i BIS VETERAN FINALEN!!!!! Nå mangler hun "bare" NKK certet, så er hun champion. Vel, det er ikke det enkleste å få det akkurat, første forsøk blir i Bø om 2 uker.
Uzy hadde en bedre dag i agilityringen, han ble nr. 3 i hoppklassen og fikk første opprykk til klasse 2 i den klassen. I individuelt ble det 5. plass, men litt for mange feil til at det ble opprykk. I lagkonkurransen gikk de på førstelaget til Follo Brukshundklubb som vant, og dermed fikk han første napp til NM for lag.

I går kveld "stupte" jeg i seng kl. 22. Lars og Uzy hadde ikke kommet hjem da.

Neste helg skal Lars, Simen og Anders se på Rally Norway, og de skal overnatte fra lørdag til søndag på hytta i Espedalen. Siane og jeg skal på utstilling i Letohallen, Eidsvoll lørdag, heldigvis bare tre kvarters kjøring.