fredag, januar 05, 2007

LENGE SIDEN
Det er snart gått en måned siden sist jeg skrev her, jula har gått forferdelig fort. De siste årene har jeg holdt på med påmeldinger til Folloutstillingen hele jula, utrolig deilig å ha sluppet det denne gangen. Dermed har det blitt litt mer tid til å være sosial, vi hadde besøk 2. juledag, fredag før nyttårsaften og nyttårsaften, det var koselig å ha tid til andre også.

Her er noen stemningsbilder som ble tatt før jul.


18. desember var Ambra og jeg hos veterinæren og tok rabiesblodprøve nr. 2, vi venter fortsatt på svar. Håper det går bra denne gangen.

20. desember fikk jeg beskjed på jobben om at dataprosjektet var ytterligere forsinket, noe som betyr at Alfi blir parret på denne løpetiden, og den startet 1. januar. Neste uke regner vi med et par besøk på Veterinærhøyskolen her i Oslo, for å få tatt blodprøver som viser hvordan hun ligger an med eggløsning. Ikke noe vits i å reise til Holland for tidlig, men jeg regner med at vi drar i løpet av neste helg. Skal se om jeg kan få oppdatert bloggen mens jeg er der. Turen kommer til å gå via Helsingborg der jeg skal besøke Pernilla og Aramis, mulig at jeg overnatter på et hotell, for det kan jo bli litt problematisk med en høyløpsk Alfi og sønnen hennes. Fra Helsingborg tar jeg båten til Helsingør, kjører til Rødby og tar båten til Puttgarden. Greit å få litt opphold i kjøringen. Derfra går turen til Holland via Tyskland, men jeg regner med at det går radig. Vi har kjøpt oss GPS over Europa, og den vil nok være til stor hjelp. Ny bilstereo har vi også kjøpt, etter at den forrige ble tatt av innbruddstyver i Stockholm.

Ambra og Uzy i vill lek.


Denne helgen skal vi bare slappe av, rydde bort jula, også må jeg få gredd og børstet litt pels på hundene.