torsdag, januar 18, 2007

HOLLAND
Turen til Holland ble ikke helt uproblematisk, ca 10 mil fra Helsingborg punkterte venstre fordekk, og det tok sin tid aa faa hjelp til aa skifte, men ca 2 timer forsinket ankom jeg Pernilla og Aramis med familie. Natten gikk nok bedre enn forventet, Aramis var ihvertfall ikke saa ille. Alfi var mer urolig. Loerdag morgen satte jeg kursen mot Holland i full storm, men baatturene gikk over all forventning. Hadde med meg puter og teppe, la meg til i forsetene og slappet av. Var fremme i Holland kl. 19, rimelig sliten. Mandag hentet vi Jilles i Haag, Alfi ville ikke bli parret den dagen, men tirsdag ble det parring baade morgen og kveld. Onsdag ville hun ikke, sa klart i fra om det. Onsdag leverte vi tilbake Jilles, og ca 30 km fra aa vaere tilbake punkterte det andre fordekket. Det tok sin tid aa faa hjelp og uten flere dekk var det bare aa bestille 2 nye. Bilen skal vaere klar i ettermiddag og jeg haaper aa komme avgaarde fredag morgen. Skal overnatte hos Pernilla og Aramis paa vei tilbake, regner med aa vaere hjemme loerdag kveld.
Da er det bare aa vente noen uker til det er tid for ultralyd, og haape paa valper i midten av mars.